Jarvis

Äeh, jag måste bara skriva att jag tror Jarvis är den sexigaste personen på jordklotet. Han är en manlig Marilyn Monroe och det osar sex om honom när han öppnar käften eller tittar under lugg. Okej, han börjar bli gammal och duschar kanske inte så ofta men vem bryr sig när han är så intagande och fantastisk? Fy fan vad barnslig jag är som har en idol som jag är småkär i men det är rätt befriande att få drömma sig bort ibland.
Jag är nog ingen riktig fullblodskvinna för jag går varken igång på Depp eller Pitt. Vissa namn surrar ju år efter år på alla listor och läppar som talar om vem som är het och åtrådd. Clooney..äh vad gammal och grå och fyrkantig med rat pack-komplex...ja och så var det med det. Jag tänkte rabbla upp en massa kända män men kommer bara på tre stycken. Jaja, Jarvis är i alla fall het som helvetet.

Kommentarer
Postat av: UNIQUE REBEL

Heeej! Men det ser ju bra ut här tycker jag! Härlig retro 70's bakgrund. Du borde lägga till en profilbild där uppe i högra hörnet och gå med i bloglovin.se, där kan du också koppla blogggen till facebook så såfort du publicerat ett blogginlägg dyker det upp på facebook efter en stund.

Jag gillar ju alla dina statusuppdateringar på facebook också, bara dom skulle kunna vara blogginlägg! Jag ska länka till din blogg från min också. Och det är alltid roligt med bilder till inläggen, tycker jag iaf. Alla är okunniga i början. Känner du ingen som har koll på datorer som kan visa dig knep? annars ett bra sätt att lära sig är genom misstag och att provtrycka på massa knappar och inställningar. Bara prova sig fram.

Ska svara på facebook också, lite seg med sånt ibland.. ;P Ha en bra dag tjejen

2010-03-09 @ 14:38:09
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: UNIQUE REBEL

Ps. Jag kommer ihåg att Hanna i våran klass var helt galen i Jarvis också, jag tryckte t.o.m en t-shirt till henne med Jarvis på. Själv så gillar jag inte riktigt feminina killar längre, inte på samma sätt som förut. Nu får de gärna vara muskliga och maskulina, haha. ;P

2010-03-09 @ 14:42:39
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0